Jak zůstat čilý po celý den. Pryč s nízkým tlakem.

0

Pohyb od rána do večera- tak zní jednoduchý, ale účinný recept, který vám pomůže vyzrát na příliš nízký tlak. Začněte hned po probuzení a první cviky provádějte ještě v posteli.

Když je pak váš organismus dostatečně probuzený, zařazujte střídavě další cviky do svého individuálního rozvrhu. Můžete je provádět vždy, kdykoli pocítíte, že tlak zase klesl hlouběji, než je vám milé. Ale po dvou týdnech důsledného cvičení se váš tlak ji natolik stabilizuje, že vás jeho náhlý pokles nevyvede tak snadno z míry.

Probuzení s rozcvičkou, aneb jak vyzrát na nízký tlak.

  • Hned po procitnutí zatněte několikrát ruce v pěst a špičky natažených nohou tlačte nahoru směrem k hlavě. Uvolněte se, otočte se na bok a sedněte si na kraj postele.
  • Vsedě upažte, pokrčte paže do tvaru písmene U, lopatky tlačte směrem k sobě, přitom se zhluboka nadechněte. Potom sklopte předloktí dopředu na hruď a vydechněte.
  • Vsedě natahujte a znovu pokrčujte nohy, špičky nohou zároveň přitahujte ke kolenům.
  • Pomalu vstaňte a u otevřeného okna vestoje opakujte druhý cvik s rukama vzpaženýma do tvaru U.
  • Před sprchováním vám k lepšímu prokrvení, a tím i k lepšímu krevnímu oběhu pomůže masáž ručníkem- začněte na nohách a pokračujte směrem vzhůru.
  • Každý cvik 8x- 10x opakujte.
Sdílet: