Relaxujte pohybem a máte vyhráno nad nízkým tlakem.

0
  • Chcete-li se jednou provždy vypořádat s nízkým tlakem, není na místě meditace nebo autogenní trénink. Kýženého efektu dosáhnete pravým opakem – relaxací pohybem.
  • Tradiční relaxační metody sice uklidňují celý organismus. Ale zároveň snižují i krevní tlak- což v případě hypotenze není žádoucí. Pro lidi s nízkým tlakem je proto nejlepší hodně pohybu- a to pokud možno na čerstvém vzduchu. Přesto se budete cítit odpočatí, protože pohyb povzbuzuje vyplavování produktů metabolismu, které se v těle hromadí například při stresu. Srdeční funkce se stabilizují a budete s cítit vyrovnanější.
  • Cvičení je tedy zcela v duchu hesla „radost z pohybu, bez nátlaku“.
  • Koupele předloktí v rozmarýnové lázni také krevní tlak pozvednou. Nedostatek elánu i poruchy koncentrace budou patřit minulosti.

Povzbuďte nízký krevní tlak hrou.

  • Postavte se na trávník (například na zahradě nebo v parku) s partnerem nebo dětmi proti sobě.
  • Házejte si míčem, střídavě jen jednou nebo oběma rukama, horem nebo spodem, ze strany, zezadu přes hlavu nebo mezi nohama.
  • Místo míče můžete použít „ létající talíř“, nebo si zahrajte s přáteli volejbal.
  • Opakujte 2x- 3x týdně.
Sdílet: