Lehčí jídlo aneb lepší spánek.

0

Nesprávné návyky při jídle se mohou žaludku pěkně vymstít. Kdo bohatě večeří a jí navíc i těžce stravitelná jídla, ten se nesmí divit, když špatně usíná a nemůže spát.

Poslední jídlo bychom měli sníst asi tři hodiny předtím, než půjdeme do postele, zejména bychom se měli vyhýbat potravinám s povzbuzujícími účinky, jako je káva, čaj nebo alkohol. Pokud špatně spíte, pijte před spaním jen málo, hlavně si ale neberte žádné prášky na spaní. Snadno byste si na ně mohli zvyknout.

Čaje na spaní.

Čaj z kozlíku a meduňky:

10g kořene kozlíku lékařského a 10g lístků meduňky

  • 2 lžičky směsi zalijeme 1 litrem horké vody. Necháme 10 minut louhovat, slijeme. Denně vypijeme 2-3 šálky neslazeného čaje.

Čaj z chmele a meduňky:

20g chmelových šišek, 20g lístků meduňky. 10g kořene kozlíku lékařského

  • 2 vrchovaté lžičky směsi přelijeme ¼ litrem vlažné vody a necháme 5 hodin zakryté louhovat, poté slijeme.
  • Půl hodiny předtím, než půjdeme spát, ohřejeme čaj tak, aby se dal pít, a osladíme medem.

Čaj z meduňky:

2 lžičky třezalky

  • Zalijeme 1 litrem studené vody, zahřejeme a asi po 3 minutách slijeme. Pijeme denně 2-3 šálky, nesladíme.
Sdílet: